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Genschow, O., Florack, A., & Wänke, M. (2014). Recognition and approach responses toward threatening objects. Social Psychology, 45(2), 86-92. https://doi.org/10.1027/1864-9335/a000163
Büttner, O., Florack, A., & Göritz, A. (2014). Shopping orientation as a stable consumer disposition and its influence on consumers’ evaluations of retailer communication. http://homepage.univie.ac.at/oliver.buettner/EJM_Shopping_Orientations_manuscript.pdf
Serfas, B., Büttner, O., & Florack, A. (2014). Shopping situations elicit arousal in excessive shoppers.. Beitrag in 43rd Annual Conference of the European Marketing Academy, Valencia, Spanien.
Serfas, B., Büttner, O., & Florack, A. (2014). Shopping situations trigger arousal in impulsive buyers.. Beitrag in 11. Tagung der Österreichischen Gesellschaft für Psychologie (ÖGP), Wien, Österreich.
Kleber, J., Florack, A., Dickert, S., & Süssenbach, S. (2014). The role of pictures and numbers in charitable giving: An eye-tracking study of donation requests.. Beitrag in 11. Tagung der Österreichischen Gesellschaft für Psychologie (ÖGP), Wien, Österreich.
Diamantopoulos, A., Florack, A., & Serfas, B. (2014). The Stereotype Content Model Applied to Country of Origin Stereotypes: Construct Validity and Prediction of Purchase Intentions. Beitrag in Association for Consumer Research Conference (ACR 2014), Baltimore, USA / Vereinigte Staaten.
Rollett, B., Florack, A., Gaderer, R., & Klinger, D. (2014). Untersuchungen zur längsschnittlichen Entwicklung des Selbstregulationsfokus nach Higgins
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Büttner, O., Florack, A., & Scarabis, M. (2014). Werbekommunikation. in Psychologie der Kommunikation für Sozial- und Wirtschaftswissenschaftler. W. Kohlhammer GmbH.
Palcu, J., Florack, A., & Kleber, J. (2014). When the cause is not the cure: Retail crowding leads to less consideration of social information.. Beitrag in Conference of the European Social Cognition Network, Louvain-la-Neuve, Belgien.
Florack, A., Palcu, J., & Friese, M. (2013). The moderating role of regulatory focus on the social modeling of food intake. Appetite, 69, 114-122. https://doi.org/10.1016/j.appet.2013.05.012
Hubert, M., Hubert, M., Florack, A., Linzmajer, M., & Kenning, P. (2013). Neural Correlates of Impulsive Buying Tendencies during Perception of Product Packaging. Psychology & Marketing, 30(10), 861-873. https://doi.org/10.1002/mar.20651
Florack, A., Keller, J., & Palcu, J. (2013). Regulatory focus in economic contexts. Journal of Economic Psychology, 38, 127-137. https://doi.org/10.1016/j.joep.2013.06.001
Florack, A., & Keller, J. (2013). Self-regulation and strategic motivational orientations in economic contexts. Journal of Economic Psychology, 38, 1-3. https://doi.org/10.1016/j.joep.2013.06.002
Florack, A. (2013). Markenmanagement. in M. Wirtz (Hrsg.), Dorsch Lexikon der Psychologie ( 16., vollst. überarb. Aufl.). Verlag Hans Huber.
Florack, A. (2013). Markenvertrauen. in M. Wirtz (Hrsg.), Lexikon der Psychologie (16 Aufl.). Dorsch.
Florack, A. (2013). Produktinnovationen. in M. Wirtz (Hrsg.), Lexikon der Psychologie (16 Aufl.). Dorsch.
Genschow, O., Florack, A., & Waenke, M. (2013). The Power of Movement: Evidence for Context-Independent Movement Imitation. Journal of Experimental Psychology: General, 142(3), 763-773. https://doi.org/10.1037/a0029795
Kleber, J., Dickert, S., Peters, E., & Florack, A. (2013). Same numbers, different meanings: How numeracy influences the importance of numbers for pro-social behavior. Journal of Experimental Social Psychology, 49(4), 699-705. https://doi.org/10.1016/j.jesp.2013.02.009
Ramelli, M., Florack, A., Kosic, A., & Rohmann, A. (2013). Being prepared for acculturation: On the importance of the first months after immigrants enter a new culture. International Journal of Psychology, 48(3), 363-373. https://doi.org/10.1080/00207594.2012.656129
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