Zabkar, V., Arslanagic-Kalajdzic, M., Diamantopoulos, A., & Florack, A. (2016). The Impact of Consumer Personality Traits on Global Brand Purchase Intentions: A Four-Country, Balkan Report. in Proceedings of the 7th European Marketing Academy Regional Conference

Diamantopoulos, A., Florack, A., & Serfas, B. (2015). The Stereotype Content Model (SCM) in Country-of-Origin (COO) Research: Measurement Issues.. Beitrag in American Marketing Association Winter Educators’ Conference, San Antonio, USA / Vereinigte Staaten.

Rollett, B., Florack, A., Klinger, D., & Mühlbauer, P. (2015). Entwicklungsbedingungen des Selbstregulationsfokus (SRF) nach Higgins.. 22. Tagung der Fachgruppe Entwicklungspsychologie der Deutschen Gesellschaft für Psychologie, Frankfurt, Deutschland.

Halkias, G., Florack, A., Diamantopoulos, A., & Palcu, J. (2015). Explicit and Implicit Country-of-Origin Stereotypes: Using the Stereotype Content Model to Predict Consumer Responses. in Proceedings Annual Conference of the European Marketing Academy: Collaboration in Research

Palcu, J., & Florack, A. (2015). Eye Tracking und reaktionszeitbasierte Verfahren zur Messung impliziter Kommunikationswirkungen. in F.-R. Esch, T. Langner, & M. Bruhn (Hrsg.), Handbuch Controlling der Kommunikation: Prognose des Kommunikationserfolgs (S. 1 - 19). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-658-05260-7_11-1

Palcu, J., Kleber, J., & Florack, A. (2015). How store employees influence consumer choice under retail crowding – A social overload perspective.. Beitrag in North American Conference of the Association of Consumer Research, New Orleans, USA / Vereinigte Staaten.

Wänke, M., & Florack, A. (2015). Markenmanagement. in K. Moser (Hrsg.), Wirtschaftspsychologie (S. 101 - 118). Springer.

Diamantopoulos, A., Florack, A., & Serfas, B. (2015). The Stereotype Content Model (SCM) in Country-of-Origin Research: Measurement Issues. Beitrag in American Marketing Association Winter Educators’ Conference, San Antonio, USA / Vereinigte Staaten.

Büttner, O., Kempinski, M., Serfas, B., & Florack, A. (2014). Can take my eyes off - making a shopping list reduces visual distraction in shopping situations.. Beitrag in 11. Tagung der Österreichischen Gesellschaft für Psychologie (ÖGP), Wien, Österreich.